دانلود اهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود اهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام کجایی

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام کجایی

Download New Music Reza Bahram  Kojaei

خبر خوش اول : آهنگ جدید و شنیدنی رضا بهرام به نام کجایی منتشر شد

خبر خوش دوم : این آهنگ زیبا در این رسانه آماده دانلود شده است و شما میتوانید هم اکنون این آهنگ زیبا را به صورت رایگان دانلود کنید 

شاعر: هادی زینتی, آهنگ: شهاب رمضان و هادی زینتی, تنظیم: مسعود جهانی

متن آهنگ کجایی رضا بهرام

کجایی ، که مانده ام با خودم 

کجایی ، خانه خرابت شدم 

رفتم از خاطرت ، مانده در خاطرم 

نگاه آخرت 

چرا نگار من ، هوای عاشقی

افتاده از سرم 

آتشی به جان من ، ای همه قرار من 

ببین چه تنها شدم ، زدی به قلب عاشقم 

نرو نرو 

آتشی به جان من ، ای همه قرار من 

ببین چه تنها شدم ، زدی به قلب عاشقم 

نرو نرو 

جنون عشق تو مرا امان نمیدهد 

مگو که جاده آخرش به تو نمیرسد

خیال تو دمی مرا رها نمیکند 

کسی مرا شبیه تو صدا نمیکند

آتشی به جان من ، ای همه قرار من 

ببین چه تنها شدم ، زدی به قلب عاشقم 

نرو نرو 

آتشی به جان من ، ای همه قرار من 

ببین چه تنها شدم ، زدی به قلب عاشقم 

نرو نرو 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.