دانلود اهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود اهنگ

اهنگ جدید رقص شاد

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده میشی فداش

دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده میشی فداش

با ما همراه باشید با سووپرایز ویژه امروز : 

آهنگ جدید و جذاب محسن ابراهیم زاده بنام میشی فداش با کیفیت اصلی 320،128 ، لینک مستقیم ، پخش انلاین و متن آهنگ

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh + Mishi Fadash + mp3

ترانه و موزیک: محسن ابراهیم زاده, تنظیم: بهروز میرزایی

متن آهنگ میشی فداش محسن ابراهیم زاده

کار دنیارو باش تا که میشی فداش چجوری آخه انقده راحت میذاره میره

چی میخواستی چی شد همه بحثا بیخود

تو میمونی تو خلسه ی نبود حسشو حال و هواش

کار دنیارو باش تا که میشی فداش به این فکر میکنی که تو چی کم گذاشتی براش

کار دنیارو باش میدونم که یواش یواش دلت براش داره تنگ میشه حتی واسه صداش

دار و ندارم و دل بیچارمو همه چیم وقف چشمای گیرات شد و

همه ی عمرمو کل وجودمو همه ی خوبیام به چشمت ایراد شد و

دار و ندارم و دل بیچارمو همه چیم وقف چشمای گیرات شد و

همه ی عمرمو کل وجودمو همه ی خوبیام به چشمت ایراد شد و

کاشکی همه اتفاقای دنیا همه باب دل آدم بود

کاشکی حداقل خدا بخواد اونکه رفته برگرده زود

دار و ندارم و دل بیچارمو همه چیم وقف چشمای گیرات شد و

همه ی عمرمو کل وجودمو همه ی خوبیام به چشمت ایراد شد و

دار و ندارم و دل بیچارمو همه چیم وقف چشمای گیرات شد و

همه ی عمرمو کل وجودمو همه ی خوبیام به چشمت ایراد شد و

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود ترانه 1000 درجه حمید عسکری

دانلود اهنگ جدید حمید عسکری 1000 درجه 

دانلود آهنگ 1000 حمید عسکری با بهترین کیفیت همراه با متن ترانه

آهنگ غمگین هزار درجه با صدای حمید عسکری همینک در بلاگ اسکای 

  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام شناسنامه

 آهنگ شهاب مظفری شناسنامه

Download New Music Shahab Mozaffari - Shenasname

مفتخریم آهنگ جدید و شنیدنی شهاب مظفری به نام شناسنامه را در این رسانه به صورت رایگان و پرسرعت دانلود میکنید 

برای دوستان خود شیر کنید 

متن آهنگ شهاب مظفری شناسنامه

سرازیره دنیا حالم بد شد از این همه گیجی

پر از حرف ناگفتمو این یعنی مرگ تدریجی

یه جایی میدونی باید صاف بری اما میپیچی

چقدر پیرتر از سنمم این میفهمی یعنی چی

این شناسنامه باطلم کرده

دنیا هر کاری که میشد دو روزه با دلم کرده

هیشکی تو خونه درک نکرد دردو

حق دارن دارن میندازن بیرون منه ولگردو

چشم بذار میخوام از خودم حتی قایم بشم

نه تسکینتم نه آرامشم

اشک بریز ولی مثل من تنها

واسه خودت که اشکات بشن لباس خودت

این شناسنامه باطلم کرده

دنیا هر کاری که میشد دو روزه با دلم کرده

هیشکی تو خونه درک نکرد دردو

حق دارن دارن میندازن بیرون منه ولگردو

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام جان جان

دانلود اهنگ بهنام بانی جان جان

Download New Music Behnam Bani - Jan jan

منتظر چی هستین ؟ دانلود کنید

آهنگ جدید و شنیدنی بهنام بانی به نام جان جان را که به تازگی منتشر شده است را میتوانید در این رسانه دانلود کنید و در نظرسنجی ما شرکت کنید

متن آهنگ بهنام بانی جان جان

شیدا شدم و پیدا شده عشقت تو دل مستم 

یک دل که نه صد دل من به تو دلبستم عاشقت هستم 

جان جان تو شدی لیلی این خونه 

جان جان با تو دل صد تای مجنونه 

جان جان دوتا همزادیم و دیوونه 

جان جان شدی شیرین به تو دل دادم 

جان جان من خودم صد تای فرهادم 

جان جان همه ی قلبمو بهت دادم 

بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه 

آخه من دوست دارم 

تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری 

آخه من دوست دارم 

بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم بده به همه 

آخه من دوست دارم 

تو که بلدی دلو از من ببری تو دلم تو یه نفری 

آخه من دوست دارم 

جان جان تو شدی لیلی این خونه 

جان جان با تو دل صد تای مجنونه 

جان جان دوتا همزادیم و دیوونه 

جان جان شدی شیرین به تو دل دادم 

جان جان من خودم صد تای فرهادم 

جان جان همه ی قلبمو بهت دادم 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320


آهنگ جدید ایرانی از مهدی احمدوند اگه بارون بباره

آهنگ جدید ایرانی از مهدی احمدوند اگه بارون بباره

 آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی اگه بارون بباره از مهدی‌احمدوند با دو کیفیت 128 و 320 و لینک

مستقیم و پر سرعت به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین

  ادامه مطلب ...